2008-11-08

Min mobil är död

För första gången gör jag ett inlägg från datorn istället för med mobilen. Det tar emot lite men det känns ändå som om jag måste skriva lite så ni inte tror att jag bara ger upp bloggandet.

Min mobil har lagt av, den betedde sig jättekonsitgt och crashade hela tiden så jag lämnade in den, lånemobilen har inte stöd för bloggning.

Om ni letar efter lägenheter så bör ni besöka BoPunkten. Är ni sugna på asien så driver jag ett jättebra forum om asien! Tröttnar ni på kylan i Sverige på vintern så föreslår jag att ni besöker Goa i Indien.

Tero har tagit över tryckeriet, så om ni vill trycka en t-shirt så är det bara att besöka attitude.se!

Om ni är fattiga och behöver kontantkort så kan ni beställa gratis kontantkortMittKontantkort.se

Förresten... nej det var inget...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va trist att din mobil är död:( Hoppas du mår bra anyway!:D Ja saknar dej..Puss! lella

Anonym sa...

Tråkigt! Saknar bloggen!

Anonym sa...

Men.. Det tar tid, unge man.