2008-10-20

Jag degar


Tydligen är mina läsare besvikna för att jag degar med bloggen. Det beror helt enkelt på att mitt liv just nu är ganska innehållslöst. Nu vet ju ni som läser blogen att det alltid varit rätt innehållslöst, men nu är det på allvar. Jag bara jobbar för att bli klar med allt som skall vara färdigt innan jag sticker till indien. Dessutom har den som klagade bara ett enda inlägg i sin blogg. Jag har vänt lite på mitt dygn förresten. Jag skall försöka blogga lite oftare, men det är tråkigt att fota samma saker som man fotat en miljon gånger förr. Jag är less på den kalla hösten och att göteborg är mörkt och trist.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe...Jag e sjuk idag och kan därför inte göra någon nytta så ska blogga idag tänkte jag och lägga upp bilder:D weiii , så idag kommer det upp lite pa facebook!! Ska ladda på mobilen idag också, därför jag ej svarar..Puss!

Anonym sa...

Jag är också less på höst och kallt och skola och allt. Tur att jag rimmar.

fabian sa...

Jag gillar min blogg för att den är fylld av bilder.

Jag trodde bara att du hade tröttnat på att skriva sms... jaja, svara när du fyllt på mobilen då.

Och det är INTE okej att rimma i kommentarerna till min blogg.